+ 36 30 649 9747, +36 30 417 7577

info@vallalatitamogatasok.hu

Tegyünk együtt a sikeres jövőért!

Titoktartás

Minden megismert információt és adatot diszkréten kezelünk, nagy hangsúlyt fektetve a titoktartásra, hiszen elképzeléseinek megvalósításával – Ön adott esetben – piaci versenyképességét kívánja növelni.

Magas színvonal

Eredményes munkánkat elkötelezetten és lelkiismeretesen, magas szakmai
színvonalon végezzük.

Megbízhatóság

Ügyfélközpontúságunk alapvető része a megbízhatóság, ezért személyes
konzultációt tartunk Partnerünkkel, hiszen bízunk a személyes kapcsolat erejében.

Sokszor elég egy jó ötlet álmai megvalósításához! 

 

Fejlesztéseiről és beruházásairól való döntése előtt elengedhetetlen, hogy alaposan megtervezett és végig gondolt lépéseket tegyen. Ezért kiemelten fontos számunkra, hogy Partnerünket a sikerre vezető úton végig kísérjük, így segítve azt, hogy eredményesek legyenek a pályázati projektjeikben.  Feladatunk, hogy szakmai tudásunkkal és szaktanácsainkkal lehetővé tegyük, hogy idejekorán felismerje a fejlődési lehetőségeket, irányokat. 

 

Ezzel az innovatív gondolkodásmóddal képessé válunk arra, hogy Önnel közösen kialakíthassuk a vállalkozásának jövőjét biztosító stratégiát.

1. lépés: Ingyenes előminősítés, személyes konzultáció

 

Felkutatjuk Partnerünk számára a tervezett projektjéhez a legjobb pályázati támogatást. Személyes konzultáció alkalmával áttekintjük a pályázati rendszer folyamatait, áttanulmányozzuk a rendelkezésre álló üzleti és műszaki terveket. Ezután pontosítjuk azokat, hogy illeszkedjenek a pályázati rendszer elvárásaihoz, figyelembe véve a konstrukció jogosultsági kritériumait, esetleges kizáró okait, elszámolható költségeit, időkorlátait és lehetséges ütemezését. Mindezen információk birtokában Partnerünkkel közösen rögzítjük, tisztázzuk és rendszerezzük az elvégzendő feladatokat és azok felelőseit.

2. lépés: Részletes stratégia kialakítása, támogatások hozzárendelése, pénzügyi tervezés

 

Az első személyes találkozást követően részletes pályázati stratégiát dolgozunk ki Partnerünk számára, hogy a lehető legoptimálisabb döntést hozhassa meg beruházásával kapcsolatban. Ehhez stratégiánkban egyértelműsítjük a beruházást támogató pályázat részletes feltételrendszerét, az esetleges kötelezettségvállalásokat, továbbá javaslatot teszünk a projekt maximális és optimális nagyságára és az elszámolható költségek legjobb szerkezetére. Pénzügyileg is megtervezzük a beruházás költségeit: a támogatás maximalizálásának és ütemezésének, az előlegigénylés lehetőségének, az önerő mértékének lehetséges formájának és rendelkezésre állásának figyelembe vételével.

3. lépés: Pályázati dokumentáció összeállítása, beadása, szerződéskötés

 

Előkészítjük a projektet pályázati szempontból: a rendelkezésre bocsátott dokumentumokat formailag és tartalmilag ellenőrizzük a pályázati útmutató és tapasztalataink alapján. Az áttekintett és elkészített cégismertető, költségterv, ütemezés, műszaki és finanszírozási összetételt, stb. követően, a vállalt határidőre elkészítjük és benyújtjuk Partnerünk pályázatát a hatályos kiírás feltételeinek maximális megfeleltetésével. Amennyiben a Közreműködő Szervezet a benyújtott dokumentációval kapcsolatban hiánypótlástvagy tisztázó kérdést tesz fel, úgy azt szakszerűen kezeljük. Folyamatosan információkkal szolgálunk Partnerünknek a pályázat aktuális állásáról. A pályázat pozitív elbírálását követően közreműködünk a Támogatói Okirat megkötésében.

4. lépés: Megvalósítás, projektmenedzsment

 

Amennyiben Megbízónk élni kíván az előleg igénylésének lehetőségével, úgy annak dokumentációját elkészítjük és benyújtjuk a Közreműködő Szervezet részére. A projekt megvalósítása során összeállítjuk és elkészítjük annak teljes pénzügyi elszámolási dokumentációját (szállítói számlák és szerződések, teljesítésigazolások, bankszámla kivonatok, fotóanyagok, stb. alapján), benyújtjuk a kifizetési kérelme(ke)t. Amennyiben Partnerünk érdekében szükséges, módosításokat eszközlünk a beruházás megvalósításával kapcsolatban, a kérdéses és/vagy vitás esetekben egyeztetünk a Közreműködő Szervezettel.  Természetesen, ha Partnerünk igényli, úgy a projekt megvalósításának helyszínén is rendelkezésre állunk a pályázat kapcsán esetlegesen felmerülő közbenső, hivatalos ellenőrzése(ke)n.

5. lépés: Fenntartási időszak, utánkövetés, jelentések elkészítése

 

A fenntartási időszak végéig szakértelmünkkel segítjük ügyfeleinket. A pályázat kiírásának megfelelően az előírt évenkénti indikátor és monitoring jelentési kötelezettséget figyelemmel kísérjük, annak dokumentációját összeállítjuk és benyújtjuk a határidők teljes figyelembe vétele mellett.

6. lépés: Aktuális projekt lezárása

 

A fenntartási időszakot (3-5 év) követően általunk elkészítésre és benyújtásra kerülnek a projektet záró pénzügyi, valamint megvalósítási jelentések, igazolások, eleget téve teljes mértékben a pályázati kiírás feltételrendszerének.

Szerződésben vállalt feladataink ellátása során teljes etikai és titoktartási kötelezettséget vállalunk arra, hogy a tudomásunkra jutott információkat szigorúan bizalmasan kezeljük, azokat harmadik fél számára – csak és kizárólag – Ügyfelünk kifejezett, írásbeli hozzájárulása alapján tesszük elérhetővé.

Telefon: +36 30 649 9747, +36 30 417 7577 | Email: info@vallalatitamogatasok.hu | Adatkezelés

2021 © GENORY SOLUTIONS, Minden jog fenntartva.